суббота, 14 августа 2010 г.

Степан Кривенький -композитор г. Горохова

С.Ф.Кривенький - пісня про Горохів

Ти зродився давно
Серед буйних гаїв
На коханій моїй Україні.
Ми несем тобі спів,
Рідний мій Горохів,
Рідне місто моєї Волині.

Скільки дочок й синів
Не вернулись з боїв,
Не вернулись до хат України.
Пригортай же синів,
Рідний мій Горохів,
Рідне місто моєї Волині.

Хай у щасті й добрі
Завжди буде наш дім,
Хай лунають пісні солов'їні.
Ти живи сто віків,
Рідний мій Горохів,
Рідне місто моєї Волині!




С.Ф.Кривенький - пісня про Горохів

Степан Федорович Кривенький (1942-1992) народився в селі Вільхівка Горохівськоґо району. З дитинства дуже любив музику. Саме із поверненням батька додому з фронту і зародилася в сердечку п'ятирічного хлопчини мрія стати музикантом, бо солдат приніс і витяг з торбини трофейну гармошку. А коли син пішов у третій клас місцевої школи, батьки віддали його у Горохівську дитячу музичну школу, яку Степан закінчив з відзнакою. Після закінчення середньої школи і Луцького культосвітнього училища працював у Горохівському районному будинку культури, керував хором.
У 1959 році організував в рідному селі хор «Хлібодар», - нині «Народний самодіяльний», що є гордістю самодіяльного мистецтва Волині.
С.Ф.Кривенький - пісня про Горохів

С.Ф.Кривенький був одним з найталановитіших композиторів області. Його мелодійні пісні на власні вірші дуже популярні, а пісня «Волинь моя» стала гімном Волині, її мелодія звучить як позивні обласного радіо:
Поліський краю дорогий,
Мені ти був колискою.
Озер блакить і синь лісів,
Для мене став ти піснею.

Приспів:
Волинь моя,
Краса моя,
Земля моя сонячна.

Шумлять, колишуться хліба,
Як хвиля в морі грається.
Моя заквітчана земля
До сонця усміхається.

Приспів:
Волинь моя,
Краса моя,
Земля моя сонячна.


Де ще знайти таку красу,
Як в казці намальовану,
Як не розплетену косу,
До серця причаровану.

Приспів:
Волинь моя,
Краса моя,
Земля моя сонячна.

Комментариев нет:

Отправить комментарий